قهوه برزیل عربیکا صبح دارک

کد 110301711239
5

323.000 تومان

درست مانند کلمبیا، برزیل نیز یکی از قطب‌های اصلی کشت و تولید قهوه در جهان به شمار می‌رود. به طور کلی، هر ساله حجم انبوهی از قهوه عربیکا و روبوستا را به جهان عرضه می‌کند. دانه‌های قهوه عربیکا برای رشد به ارتفاع زیادی نیاز ندارند. اگرچه طعم آن براساس منطقه متفاوت است، اما این نوع قهوه به اسیدیته پایین، بادی کامل و رست دارک، شناخته می‌شود که برای تهیه یک اسپرسوی خوش‌‌طعم بسیار محبوب است. در نوع رست دارک، رنگ قهوه به سمت قهوه‌ای تیره‌تر می‌رود. این نوع قهوه به اصلاح سنگین‌تر است، بدنه فشرده و در عین حال وزن سبک‌تری دارد. در نوع رست دارک، شکاف وسط دانه کاملا باز می‌شود و بوی آن بیشتر است.
خرید قهوه برزیل عربیکا صبح دارک برای افرادی که طعم‌های جسورانه قهوه را می‌پسندند و به عبارت دیگری عاشق طعم تلخ قهوه در اول صبح هستند، بسیار مناسب است. طعم پیچیده و غنی این قهوه و رست دارک آن سبب شده تا قهوه برزیل عربیکا برای افرادی که به دنبال کافئین متوسط هستند، گزینه خوبی باشد. دانه‌های برزیلی عربیکا طعم‌یاد کاراملی، شکلاتی و آجیلی دارند.
قهوه برزیل عربیکا صبح دارک، خواص بی‌نظیری دارد. این نوع قهوه می‌تواند در کاهش وزن تاثیر بسزایی داشته باشد. همچنین می‌تواند در بهبود خلق‌و‌خو تاثیر داشته باشد. بررسی‌ها نشان می‌دهند که ترکیبات آروماتیکی که در دانه‌های این قهوه وجود دارد، می‌تواند تاثیرات ضد افسردگی داشته باشد و به‌طور بالقوه باعث بهبود روحیه و کاهش استرس شود. از دیگر خواص این نوع قهوه، می‌توان به کاهش ریسک ابتلا به دیابت نوع دوم و همچنین محافظت در برابر ابتلا به سرطان اشاره کرد. بررسی تحقیقات نشان می‌دهد آنتی اکسیدان‌های موجود در قهوه برزیل عربیکا می‌توانند ریسک ابتلا به انواع خاصی از سرطان را کاهش دهند.
قیمت قهوه برزیل عربیکا صبح دارک، به عوامل مختلفی از جمله کیفیت قهوه، برند آن، میزان رست و … بستگی دارد. برای خرید آنلاین قهوه برزیل عربیکا صبح دارک می‌توانید به سایت بارجیل مراجعه کنید و با رفتن به بخش “دسته‌بندی محصولات”، بخش قهوه و انتخاب قهوه تک خاستگاه، خرید خود را نهایی کنید. قهوه برزیل عربیکا صبح دارک به‌صورت دانه در فروشگاه آنلاین بارجیل موجود است و شما می‌توانید به سلیقه خودتان به شکل دانه قهوه، اسپرسو و فرانسه این قهوه را تهیه کنید.

درباره محصول

طعم

تلخ و ترش

طبع

سرد و خشک

خاستگاه

برزیل

شدت عطر و طعم

7 از 10

اسیدیته

3 از 5

تلخی

5 از 5

کافئین

5 از 5

طعم یادها

آجیلی, شکلاتی, کارامل

ارتفاع کشت

2000 – 1000 متر

مقدار و زمان مصرف توصیه شده (روزانه)

حداکثر 400 میلی‌گرم یا 4 فنجان در روز

بهترین زمان مصرف

3 ماه پس از دریافت محصول

روش نگهداری

در جای خشک و خنک به دور از نور نگهداری شود.

وزن

250 گرم, 500 گرم, 1 کیلوگرم

بسته بندی

پاکت زیپ دار

نوع آسیاب

آسیاب ریز (اسپرسو – موکاپات), دمی / فیلتر (فرانسه – V60- ایروپرس – کمکس – کالیتا ویو), فرنچ‌پرس, دان

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

برایمان بنویسید
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قهوه برزیل عربیکا صبح دارک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک گذاری محصول
از طریق لینک: https://www.barjil.com/?attachment_id=346526 کپی لینک

کاربر عزیز اگر قصد خرید عمده دارید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-91300576