به پاس زحمات کادر درمان در روز پرستار

به مناسبت روز پرستار، فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار بارجیل به کمپین‌های حمایتی در سرتاسر کشور پیوسته است تا اهمیت نقش پرستاران در دوران همه‌گیری کرونا را یادآور شود. اگرچه برخورد با بیماری کرونا چشم انداز شغلی و حرفه‌ای جامعه را تغییر داده است. اما این همه‌گیری مطمئناً سهم چشمگیر پرستاران در مراقبت‌های بهداشتی را برجسته کرده است. همین امر، بارجیل را بر آن داشته است تا بتواند سهمی هر چند کوچک در حمایت از کلیه پرستاران کشور داشته باشد.

اجیل بارجیل

پکیج های ویژه آجیل برای پرستاران اورژانس کووید بیمارستان مفید

بارجیل که به عنوان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی موفق در عرضه آجیل با کیفیت و خشکبار شناخته می‌شود، به مناسب روز پرستار، بسته‌های آجیل شب یلدای خود را به عنوان هدیه به «پرستاران بخش اورژانس کووید و سرطان بیمارستان مفید» تقدیم می‌کند. این کار با هدف حمایت و پیوستن به جرگه حامیان حقوق پرستاران انجام می‌شود.

بیمارستان مفید از روزهای آغازین شیوع کرونا، بخش کووید خود را برای کودکان مبتلا به این بیماری مهلک، فعال کرده است. هم اکنون بخش اورژانس کووید و سرطان بیمارستان مفید به طور خستگی ناپذیر و شبانه روز در حال خدمت رسانی به بیماران می‌باشد. به دلیل حساسیت این بیمارستان در رابطه با سلامت کودکان، بارجیل وظیفۀ خود دانسته تا به شکلی نمادین از زحمات پرستاران بخش اورژانس کووید و سرطان بیمارستان تقدیر به عمل آورد.

مدیران بارجیل در مورد این کار ارزشمند می‌گویند: «پرستاران، دکتران و سایر کارکنان مراقبت‌های بهداشتی در خط مقدم مبارزه با کووید-۱۹ قرار دارند. پرستاران پیشتاز مبارزه با اپیدمی‌ها و بیماری‌های همه‌گیر هستند. بدون پرستاران، ما به هیچ عنوان در نبرد برای جلوگیری از شیوع کرونا پیروز نخواهیم شد. تلاش‌های نجات دهنده و فداکاری‌های شخصی پرستاران شایسته تقدیر و تشکر است. آن‌ها سلامتی خود را به خطر می‌اندازند و به جای آنکه در کنار خانواده خود باشند، از بیماران کووید مراقبت می‌کنند. دیدن اینکه چطور می‌توانیم به سهم خود از پرستاران تعریف و تمجید کنیم، بسیار دلگرم کننده است.»

بارجیل به خوبی می‌داند که پرستاری صرفاً یک حرفه نیست! این یک فراخوان ویژه برای خدمت به دیگران است. به خصوص در مواقعی که بیشتر از همه به کمک پرستاران نیاز است. در طول تاریخ ایران، در زمان جنگ، بلایای طبیعی، فوریت‌های پزشکی و دوران بیماری‌های همه گیر، پرستاران با فداکاری شخصی، امید و زندگی را دوباره به بیماران و کلیه مردم هدیه داده‌اند.

پرستاران شخصیت کشور را منعکس می‌کنند و ظرفیت تمام نشدنی روح انسان را تجسم می‌بخشند. آن‌ها از تخصص حرفه‌ای، فداکاری، قدرت و شفقت بی‌حد و حصر برخوردار هستند. در روز پرستار، بارجیل از همه مردم می‌خواهد از صمیم قلب، حمایت بدون سازش و نهایت احترام را برای پرستاران داشته باشند.

فروشگاه اینترنتی بارجیل با درک این موضوع که پرستاران اکنون بیش از هر زمان دیگری به حمایت‌های دولتی و مردمی نیاز دارند، درصدد است تا بتواند نقش کوچکی را در این رویکرد بازی کند. از این رو، در روز ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹ که مصادف با روز پرستار در ایران است، بارجیل با تقدیم هدایای ناقابل از زحمات این عزیزان تجلیل به عمل می‌آورد.

 

خرید اجیل یلدا بارجیل

 

پکیج های جذاب و وِیژه بارجیل

پکیج‌های آجیل بارجیل به مانند همیشه در بالاترین کیفیت، تنوع گسترده و بسته‌بندی شکیل ارائه می‌شود. آجیل‌های این فروشگاه آنلاین کاملاً دست‌چین، تازه و خوشمزه هستند. کلیه مردم عزیز کشور همچنین می‌توانند برای تهیه بهترین آجیل‌ها و تنقلات جذاب به فروشگاه بارجیل سَر زده و محصولات خود را به صورت ارسال رایگان سفارش دهند.