چقدر به آجیل‌های خوشمزه علاقه دارید؟ آیا این تنقلات را فقط برای جشن‌ها و مهمانی‌هایتان تهیه می‌کنید، یا اینکه آجیل‌های متنوع یک خوراکی جذاب برای میان وعده‌های روزانه‌تان است؟ چه برای جشن‌ها و مهمانی‌هایتان به آجیل‌های خوشمزه نیاز داشته باشید و چه این تنقلات خوراک هر روزتان باشد، بزرگ‌ترین مشکلی پیش رویتان خرید آجیل است.

بعضی از افراد ترجیح می‌دهند که خودشان برای خرید آجیل بروند و تک‌تک نمونه آجیل‌های موجود در مغازه‌های مختلف را ببینند. در مقابل افرادی هستند که خرید اینترنتی خشکبار و آجیل را ترجیح می‌دهند. چون باورشان این است که آجیل‌های بسته‌بندی‌شده باکیفیت‌تر هستند و خرید آن‌ها آسان‌تر است. از این‌رو ما در این مطلب قصد داریم درباره مزایای خرید آنلاین آجیل صحبت کنیم و به شما بگوییم با سفارش اینترنتی آجیل از بارجیل، چه مزایایی نصیب شما می‌شوند. در ادامه همراه وبلاگ بارجیل باشید.

چرا مردم خرید آنلاین را بیشتر دوست دارند؟

خانم خوشحال در حال خرید از اینترنت

مهمترین دلیلی که مصرف کنندگان ترجیح می‌دهند اقلام را آنلاین بخرند، گزینه حمل و نقل رایگان است که توسط فروشگاه‌های اینترنتی ارائه می‌شود. بیش از نیمی از مصرف کنندگان آن را به عنوان یکی از دلایل اصلی خرید آنلاین ذکر می‌کنند. به عبارت دیگر، آن‌ها ترجیح می‌دهند به جای رفتن به فروشگاه برای مشاهده و بازرسی فیزیکی محصول، بدون هیچ هزینه‌ای کالا را درب منزل تحویل بگیرند.

مورد دیگر، امکان بازگردانی کالا و مرجوعی آن است. در فروشگاه فیزیکی حتی اگر امکان مرجوعی وجود داشته باشد، شما باید حضوری به فروشگاه رفته و کالا را پس بدهید. اما یکی از دلایل اصلی کاربران برای خرید اینترنتی، سیاست مرجوعی آسان محصول است. در این صورت افراد می‌توانند به سادگی و معمولا بدون پرداخت هزینه مجدد، کالا را بازگردانند.  

در نهایت قیمت منصفانه‌تر، یکی دیگر از دلایل مردم برای سفارش اینترنتی است. زیرا معمولا قیمت محصولات در فروشگاه‌های فیزیکی بالاتر است و فروشگاه‌های اینترنتی قیمت بهتری را ارائه می‌دهند. در ضمن فروشگاه‌های آنلاین گاهی به مناسبت‌های مختلف، تخفیف‌های خوبی را ارائه می‌دهند و همین موضوع یکی از دلایل جذابیت آنها محسوب می‌شود.

مزایا و دلایل مهم خرید اینترنتی آجیل و خشکبار

۱٫ تنوع و کیفیت بالای محصولات

مخلوطی از تخمه، بادام، پکان، بادام هندی و فندق

یکی از مزایای خرید اینترنتی آجیل و خشکبار، تنوع بالای محصولات فروشگاه است. اگر تا به‌حال فقط آجیل و خشکبار را به‌صورت حضوری تهیه می‌کرده‌اید، حتما برایتان پیش‌آمده که آجیل‌های خاصی در مغازه فروخته‌شده باشند و محصولات باکیفیت پایین‌تر در فروشگاه باقی‌مانده باشند. اما معمولا فروشگاه‌های آنلاین این مشکلات را سریع‌تر حل می‌کنند و محصولات فروخته شده را دوباره موجود می‌کنند. همچنین لیست انواع آجیل و خشکبار به همراه عکس وجود دارد و شما با اطلاعات از جزئیات بیشتری خرید می‌کنید.  

۲٫ راحت بودن خرید اینترنتی

برای خرید حضوری آجیل و خشکبار باید حتما یک روز زمان صرف کنید. البته اگر محصول دلخواهتان پیدا نشود، شاید مجبور باشید روزها برای این خرید وقت بگذارید و فروشگاه‌ها و مغازه‌های مختلف آجیل را بگردید.

این گشت زنی ممکن است در نگاه اول یک کار جذاب به نظر برسد، اما اگر هر ماه مجبور باشید آن را تکرار کنید، به یک موضوع خسته‌کننده تبدیل می‌شود. تا جایی که حتی قید خوردن آجیل‌های خوشمزه و میوه خشک‌های جذاب را بزنید و به سراغ تنقلات مضر که دسترسی به آن‌ها راحت‌تر است بروید.

برای خرید اینترنتی خشکبار و آجیل فقط کافیست وارد وب‌سایت فروشگاه مورد نظر شوید. سپس تک‌تک محصولاتی که در ویترین این فروشگاه آنلاین به نمایش گذاشته شده‌اند را ببینید. پس از زیر و کردن وب‌سایت و انتخاب آجیل و خشکبار دلخواهتان، نوبت به خرید آن‌ها می‌رسد. به همین راحتی شما می‌توانید تنقلات دلخواهتان را با لپ تاپ و کارت اعتباری سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

۳٫ کیفیت تضمین‌شده و امکان بازگشت محصول

بدترین تجربه‌ای که از خرید آجیل داشتید چه بوده است؟ تابه‌حال برایتان پیش‌آمده که فروشنده پسته‌های نیم‌خورده و مانده را به‌جای آجیل تازه به شما بفروشد؟ یا اینکه میوه‌های خشک‌شده‌ای که خریده‌اید بی‌نهایت کهنه باشند و طعم و مزه همیشگی را ندهند!

به نظرتان چطور باید این مشکل را برطرف کرد؟ آیا پس دادن آجیل و خشکبار کار درستی است؟ البته به شرطی که فروشنده آن را پس بگیرد! چون اغلب فروشنده‌ها ترجیح می‌دهند که محصول فروخته شده را پس نگیرند.

اگر کیفیت آجیل و خشکبار برایتان مهم است و می‌خواهید محصول تازه بخرید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ خرید آنلاین خشکبار و آجیل از فروشگاه اینترنتی معتبر بروید. زیرا برخی از این فروشگاه‌ها برای جلب اعتماد مشتریان، درصورتی‌که آجیل خریداری‌شده کیفیت مطلوب را نداشته باشد، آن را پس می‌گیرد. همین نکته می‌تواند نشان دهد که فروشگاه آنلاین تا چه اندازه نسبت به کیفیت محصولاتش اطمینان دارد.

۴٫ پیدا کردن قیمت مناسب

معمولا آجیل‌فروش‌ها محصولاتشان را به‌صورت درجه یک، درجه دو و درجه سه به فروش می‌رسانند. این دسته‌بندی به خاطر تفاوت قیمت محصولات ایجادشده است. محصولات درجه یک بهترین کیفیت و بالاترین قیمت را دارند و محصولات درجه دو درجه سه در دسته بعدی قرار می‌گیرند.

اگر هزینه برایتان مهم نباشد، می‌توانید آجیل و خشکبار درجه یک را با بالاترین کیفیت تهیه کنید. اما درصورتی‌که مبلغی که برای این کار کنار گذاشته‌اید به‌اندازه آجیل درجه یک نیست، مجبور هستید آجیل و خشکباری که کیفیتشان پایین‌تر است را بخرید. از طرفی ممکن است فروشنده همان آجیل درجه یک را با قیمت بیشتری از حد طبیعی آن بفروشد و شما هیچ وقت متوجه نشوید. اما در خرید اینترنتی می‌توانید قیمت چند فروشگاه را مقایسه کنید و با توجه به کیفیت، منصفانه‌ترین قیمت را انتخاب کنید. البته بهتر است قبل از خرید، راه های تشخیص کیفیت آجیل در خرید آنلاین را مطالعه کنید تا بتوانید حتی از راه دور، از کیفیت محصول مطمئن شوید.

۵٫ اهمیت دادن به میزان رضایت مشتری

مشتری مداری یک فروشگاه اینترنتی و حتی فروشگاه حضوری، مهم‌ترین چیز است. چون یک مشتری راضی می‌تواند هزاران مشتری با خودش بیاورد و یک مشتری ناراضی می‌تواند فروشگاه را بدنام کند. این بدنامی باعث می‌شود که بقیه افراد یا اصلا به سراغ محصولات آن فروشگاه نروند، یا اینکه همیشه با استرس و اضطراب و از سر ناچاری یکی از محصولاتی که در آن فروشگاه عرضه‌شده را تهیه کنند.

در فروشگاه‌های حضوری معمولا پیگیری کردن رضایت مشتریان، کم اتفاق می‌افتد. ولی فروشگاه‌های اینترنتی سعی بر حفظ احترام و برقراری رابطه دوستانه با مشتریان دارند و بعد از خرید از طریق نظرات سایت یا شبکه‌های اجتماعی، نظرات مشتریان را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

۶٫ وجود پشتیبان مشتری

وجود یک پشتیبان که هر زمان و در هر جایی که بخواهید پاسخگوی شما باشد، یکی از بهترین فواید خرید آنلاین آجیل و خشکبار است. شما در حالی که در خانه خود نشسته‌اید، می‌توانید تماس بگیرید و از مورادی که در دسته‌بندی محصول نوشته نشده، مطلع شوید. این کمک زیادی به دریافت جزئیات بیشتر در مورد محصولات و سایر مواردی می‌کند که باعث یک خرید موفق می‌شوند.

۷٫ خرید عمده راحت‌تر

مقدار زیادی آجیل در گونی

خرید مقدار زیادی آجیل برای برخی از افراد چالش برانگیز است و اگر وضعیت سلامتی آنها خیلی خوب نباشد، حمل آجیل سنگین سخت می‌شود. یکی از مزایای خرید آنلاین آجیل این است که شما می‌توانید محصول را به صورت آنلاین در مقادیر هنگفت خریداری کنید و آن را درب منزل و بدون هیچ سختی، تحویل بگیرید. این مورد یکی از مزایای خرید آنلاین آجیل عید محسوب می‌شود. زیرا برخی از ما ایرانی‌ها ایام عید مهمان‌های زیادی داریم و فرصت آن را نداریم که مدام برای خرید آجیل به مغازه برویم. اما با خرید عمده از یک فروشگاه معتبر، این مشکل به راحتی قابل حل است.

۸٫ امکان مطالعه نظرات مشتریان قبلی

تخته شاسی با نوشته زمان نظردهی، لپ تاپ، عینک

اگر شما از یک فروشگاه حضوری خرید کنید، این امکان برایتان وجود ندارد که از انتقادات یا نظرات مثبت مشتریان پیشین آن مطلع شوید. ولی اکثر فروشگاه‌های آنلاین در سایت خود بخشی را به نظرات مشتریان اختصاص می‎دهند. همچنین می‌توانید از کامنت‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، اطلاعات خوبی را به دست آورید. گاهی اوقات این نظرات زیاد هستند و در فرآیند پیدا کردن بهترین فروشگاه به شما کمک زیادی می‌کنند.

یک آجیل فروشی معتبر آنلاین سراغ دارید؟

خرید اینترنتی آجیل و خشکبار اگر سخت‌تر از سایر محصولات نباشد، آسان‌تر هم نیست! چون از پشت ویترین آنلاین فروشگاه‌های اینترنتی نمی‌توان کیفیت محصولاتی که توسط آن‌ها ارائه شده را ارزیابی کرد. ممکن است فروشگاهی بهترین تصاویر را برای معرفی محصولاتش انتخاب کرده باشد، اما درنهایت محصولی که به دست شما می‌رسد، کیفیت مطلوب را نداشته باشد.

البته مشکل فروشگاه‌های آنلاین آجیل و خشکبار تنها به کیفیت محصولات ختم نمی‌شود. گاهی اوقات این فروشگاه‌ها محصولی که خریداری‌شده را دیر ارسال می‌کنند، یا اینکه رضایت مشتری اصلا برایشان مهم نیست و به‌هیچ‌عنوان جنس فروخته‌شده را پس نمی‌گیرند.

اما همه این گفته‌ها دلیل نمی‌شود که خرید اینترنتی آجیل و خشکبار را کنار بگذارید. چون این یکی از راه‌ترین راه‌ها برای خریدن تنقلات سالم در دنیای شلوغ امروزی است. اگر می‌خواهید آجیل خریداری‌شده با بهترین کیفیت به دستتان برسد، زمان ارسال محصول درست بعد از لحظه خرید باشد، قیمت آجیل برایتان مناسب تمام شود؛ و درنهایت رضایت شما برای فروشگاه مهم‌ترین چیز باشد، بارجیل را امتحان کنید. این فروشگاه آنلاین یک بستر بی‌نظیر برای خرید انواع آجیل و میوه خشک تازه و خوشمزه است.

بارجیل یک آجیل سرای آنلاین است که همه نوع آجیل و میوه خشک را عرضه می‌کند. بسته بندی های وکیوم بارجیل باعث می‌شوند تا کیفیت محصولات دچار آسیب نشود. شما برای تهیه آجیل دلخواهتان کافی است وارد سایت فروشگاه شوید، جنس مورد نظرتان را انتخاب کنید و هزینه آن را بپردازید. بارجیل محصول مورد نظرتان را به صورت رایگان و هر جای ایران که باشید، ارسال می‌کند.