بذار کارمندها انتخاب کنن!

اعتبار از شما، خرید از کارکنان

مشاهده کارت هدیه     


هدایای سازمانی نوروز ۱۴۰۳ بارجیل

ما همراه شما هستیم.
بارجیل با خلق تجربه‌های لذت‌بخش و پک شگفت‌انگیز از طریق هدایای نوروزی سازمانی، به یک همراه سازمانی برای سفر به سال جدید تبدیل شده است.

هدایای نوروزی بارجیل، از زبان خود یک داستان جذاب را روایت می‌کنند. این داستان، داستان موفقیت و رشد یک سازمان است که با توجه به جزئیات کوچک، بسته‌بندی با ارزش و ارائه طعم‌ها و بوهای منحصر به فرد، توانسته نقش بی‌بدیلی در زندگی کارکنان و مشتریان خود ایفا کند. این هدایای نوروزی نه تنها علایق تجاری را بلکه ارتباطات انسانی و مسیر پیشرفت را تقویت می‌کنند.



    انواع بسته‌بندی‌های هدایای سازمانی بارجیل

    بارجیل متناسب با نیاز شما، انواعی از بسته‌بندی باکیفیت را مهیا کرده تا دست شما در انتخاب، باز باشد.
    فاکتورهای مختلفی برای طراحی بسته‌بندی‌ها در نظر گرفته شده که می‌توانید درباره آن بخوانید.

    خدمات بارجیل

    توزیع خانه به خانه:
    با انتخاب این روش، محصولات سفارش داده شده توسط شما به صورت خانه به خانه برای تمامی همکاران، ارسال خواهد شد.
    بارجیل، آدرس و مشخصات سفارش هر کدام از کارکنان کسب و کار شما را در قالب یک لیست از شما دریافت کرده و سفارش‌ها را به صورت خانه به خانه به تمامی افراد، می‌رساند.
    بدیهی است انتخاب این روش ارسال، شامل هزینه جداگانه خواهد شد.
    بارجیل اکسپرس:
    یکی از خدمات ویژه بارجیل برای سازمان‌ها فراهم کردن این امکان است که محصولات آماده بارجیل را به صورت بسته‌های سازمانی از پیش طراحی شده به تعدادی محدود سفارش دهند.
    از مزایای اصلی این خدمت، می‌توان به سرعت پردازش سفارش و رساندن محصولات به دست‌تان اشاره کرد. شما تا ۲۴ ساعت بعد از پرداخت هزینه و ثبت نهایی سفارش، محصول خود را تحویل خواهید گرفت و بهترین گزینه برای اوقاتی است که زمان برایتان اهمیت بالایی دارد.
    محصولات بارجیل اکسپرس متناسب با مناسبت‌های مختلف، به شکل متفاوتی طراحی شده و امکان هیچگونه شخصی‌سازی و سفارشی‌سازی روی آن وجود ندارد.
    مدت زمان اعلام شده جهت تحویل سفارش‌ها تنها برای ساکنان تهران بوده و برای کسب و کارهایی که در شهرهایی به جز تهران حضور دارند، سفارش‌شان بعد از ثبت نهایی ظرف کمتر از ۲۴ ساعت تحویل شرکت‌های ارسال خواهد شد.
    این امکان از تاریخ ۲۵ آذر فراهم خواهد بود.

    خدمات ارسال

    این امکان برای کسب و کارها در نظر گرفته شده تا بتوانند خرید خود از بارجیل را طی ۲ پرداخت داشته باشند.
    شرایط برخورداری از این امکان، بسته به تعداد سفارش و مدت زمان تسویه شما داشته و متفاوت خواهد بود.
    جهت اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از این خدمت، می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۳۰۰۵۷۶ تماس بگیرید.

    فروش اعتباری

    شخصی‌سازی یعنی:
    قرار دادن لیبل اختصاصی کسب و کار شما روی محصول
    طراحی و چاپ لیبل
    نصب و قرار دادن روبان یا آویزهای تزیینی
    متناسب با نوع شخصی‌سازی، ۳ روز به زمان آماده‌سازی سفارش شما افزوده خواهد شد. برای مناسبت یلدا، آخرین زمان اعلام شخصی‌سازی از جانب شما و پذیرش آن از طرف بارجیل، ۲۳ آذر بوده و برای مناسبت نوروز، این تاریخ تا ۱۸ اسفند خواهد بود.
    سفارشی‌سازی یعنی:
    تغییر ترکیب محصول
    تغییر نسبت وزنی محصول
    تغییر وزن استاندارد بسته‌بندی
    افزودن موارد شخصی به بسته‌بندی (از جانب خودتان)
    ارائه بسته‌بندی محصول (اولیه) و بسته‌بندی مادر (ثانویه) توسط شما
    سفارشی‌سازی پروسه ارسال محصول
    برای مناسبت یلدا، آخرین زمان اعلام سفارشی‌سازی، ۲۰ آذر و برای مناسبت نوروز، این تاریخ تا ۱۵ اسفند خواهد بود.
    سفارشی‌سازی پروسه ارسال محصول
    برای مناسبت یلدا، آخرین زمان اعلام سفارشی‌سازی، ۲۰ آذر و برای مناسبت نوروز، این تاریخ تا ۱۵ اسفند خواهد بود.

    شخصی‌سازی و سفارشی‌سازی

    محصولات مکمل | هدایای سازمانیت رو زیباتر کن!

    این امکان برای سفارش‌های سازمانی در نظر گرفته شده تا محصولاتی را به بسته هدیه خود اضافه کرده و به نوعی آن را کامل‌تر و ویژه‌تر کنید.
    از جمله محصولاتی که می‌توانید به عنوان محصول مکمل در سفارش هدایای سازمانی خود قرار دهید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • انواع شمع ویژه یلدا و نوروز
    • انواع بازی فکری
    • استند موبایل
    • دیوان حافظ
    پیش از تصمیم به خرید، از مشاوره رایگان ما بهره ببرید.
    021-91300576
    انتخاب با شما!

    می‌توانید از میان محصولات تکی، انتخاب کرده و هدیه سازمانی خود را به انتخاب خودتان، سفارشی‌سازی کنید.

    مشاهده محصولات سفارشی

    چرا بارجیل را برای تامین هدایای سازمانی انتخاب کنیم؟

    احترام به مشتریان
    بسته‌بندی‌های جذاب
    کیفیت بالای محصولات
    ارسال به موقع
    همراهی و پشتیبانی تمام وقت

    +۳۰۰۰۰
    بسته ارسال شده


    +۳۸۰۰۰
    دقیقه پشتیبانی تلفنی


    +۹۹٪
    رضایت مشتری


    +۶۵٪
    تکرار خرید

    آذین الکترونیک پیشرو
    خانم صادقی

    سال گذشته با بارجیل آشنا شدیم و به مناسبت یلدا برای همکاران مون از بارجیل خرید کردیم، بسته‌بندی جذاب و خدمات شخصی‌سازی اصلی‌ترین عامل رضایت ما از هدایای سازمانی بارجیل بود.
    قطعا بارجیل رو به سایر دوستان پیشنهاد می‌کنم.

    سابیر بین الملل
    آقای نورفر

    چند سالی هست که مشتری بارجیل هستیم و در مناسبت‌های مختلف ازشون بسته هدیه سازمانی تهیه کردیم. از نگاه ما بارجیل یعنی کیفیت و تنوع بالای محصولی همراه با بسته‌بندی زیبا.
    موفق باشید.

    تدبیر ملت
    آقای ذاکری

    دو سال هست که مشتری بارجیل هستیم و هدایای زیبایی رو در مناسبت‌هایی مثل یلدا و نوروز برای همکارانمون از بارجیل تهیه کردیم.
    احترام به مشتری همراه با کیفیت عالی محصولات اصلی‌ترین دلیل انتخاب بارجیل توسط شرکت ما هست.

    داده کاوان
    آقای زینعلی

    در هر دو مناسبت یلدا و نوروز هدایای سازمانی خودمون رو از محصولات بارجیل انتخاب کردیم که مورد پسند همکاران بود و خاطرات خوبی رو برای همگی ساخت.
    شخصی‌سازی محصول به همراه کیفیت بالا دلایل اصلی ما برای انتخاب بارجیل بود.
    ممنونم از دوستان خوبم در بارجیل.

    سوالات متداول
    شرایط صدور فاکتور رسمی به چه صورتیه؟

    برای صدور فاکتور رسمی به اطلاعات رسمی شامل نام شرکت، شناسه ملی و کد اقتصادی نیاز هست. جهت هماهنگی با همکاران ما از طریق شماره تلفن 021-91300576 تماس بگیرید.

    تحویل سفارش هدایای سازمانی به چه صورتیه؟

    سفارش‌های سازمانی در تهران توسط پیک و زیرساخت باربری و با هماهنگی ارسال خواهد شد و در خارج از تهران با استفاده از خدمات شرکت‌های باربری تحویل خواهند شد.

    امکان بسته‌بندی محصول دیگری کنار محصولات بارجیل وجود داره؟

    بله، بارجیل می‌تواند هدایایی غیر از محصولاتش را در کنار محصولات خود بسته‌بندی نماید. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات دقیق‌تر از طریق شماره 021-91300576 با همکاران ما تماس بگیرید.

    امکان توزیع هدایای سازمانی به آدرس‌های مختلف وجود دارد؟

    بله، با دریافت هزینه ارسال، امکان توزیع وجود دارد. در صورت نیاز به توزیع سفارش سازمانی به آدرس‌های مختلف، از طریق شماره 021-91300576 با همکاران ما تماس بگیرید.

    می‌تونیم کارت‌های هدیه رو شخصی‌سازی کنیم؟

    بله. این امکان وجود دارد تا کارت هدیه سازمانی خود را شخصی‌سازی کنید.
    از جمله امکاناتی که در اختیار خواهید داشت می‌توان به درج لوگو و متن نگارش شده توسط شما برای طراحی و تولید این کارت‌ها اشاره کرد.

    می‌تونیم ترکیب محصولی خودمون رو انتخاب کنیم؟

    بله. به طور خاص در سوال مرتبط با سفارشی‌سازی در این باره توضیح داده‌ایم.

    برای پیگیری سفارش چه کار باید بکنم؟

    ما مراحل پردازش سفارش شما را از طریق پیامک اطلاع رسانی میکنیم، البته شما میتوانید برای پیگیری سفارش‌تان با نماینده خریدار خود در ارتباط باشید یا با شماره 021-91300576 تماس بگیرید.

    نحوه تسویه حساب به چه صورتیه؟

    بارجیل تلاش کرده است تا شرایط منعطفی را برای تسویه مالی در نظر بگیرید، شما میتوانید با هماهنگی با تیم فروش بارجیل از شرایط پرداخت مطلع شوید.

    پشتیبانی حرفه‌ای

    پک هدایای سازمانی

    وقتی صاحب کسب و کاری هستید، فارغ از تلاش شما برای پیشرفت کسب و کارتان، چیزهای دیگری هم هست که باید در نظر داشته باشید. اصلا همین مواردی که باید در نظر بگیرید از عوامل مهمی هستند که باعث بهبود و پیشرفت کسب و کارتان می‌شوند. حالا قرار نیست به همه این عوامل بپردازیم. مهم‌ترینش را گلچین کرده‌ایم و آن؛ قدردانی از کارکنان است. حالا چطور می‌شود از کارکنان قدردانی کرد و چرا باید این کار را بکنید؟
    چرایی آن مشخص است. به هر حال شما می‌خواهید کسب و کارتان روز به روز مسیر روشن‌تری طی کند و از آن طرف کارمند شما نیاز دارد حالش خوب باشد و بداند برای کاری که انجام می‌دهد، اهمیتی قائل هستید. بهترین روش برای قدردانی از آن‌ها، اهدا هدایای سازمانی است.

    وقتی صاحب کسب و کاری هستید، فارغ از تلاش شما برای پیشرفت کسب و کارتان، چیزهای دیگری هم هست که باید در نظر داشته باشید. اصلا همین مواردی که باید در نظر بگیرید از عوامل مهمی هستند که باعث بهبود و پیشرفت کسب و کارتان می‌شوند. حالا قرار نیست به همه این عوامل بپردازیم. مهم‌ترینش را گلچین کرده‌ایم و آن؛ قدردانی از کارکنان است. حالا چطور می‌شود از کارکنان قدردانی کرد و چرا باید این کار را بکنید؟

    چرایی آن مشخص است. به هر حال شما می‌خواهید کسب و کارتان روز به روز مسیر روشن‌تری طی کند و از آن طرف کارمند شما نیاز دارد حالش خوب باشد و بداند برای کاری که انجام می‌دهد، اهمیتی قائل هستید. بهترین روش برای قدردانی از آن‌ها، اهدا هدایای سازمانی است.

    انواع هدایای سازمانی شامل چه چیزهایی می‌شود؟

    کسب و کارهای مختلف، تصمیم‌های مختلفی برای اهدا پک هدیه شرکتی می‌گیرند. در این تصمیم خیلی چیزها دخیل است که مهم‌ترینش بودجه می‌باشد. هر سازمانی بودجه مشخصی برای تهیه هدایای سازمانی کنار گذاشته و در نتیجه باید منطبق با آن کار بکند.

    از انواع هدایای سازمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    1. بن تخفیف: گاهی شرکت‌ها به مناسبت‌های مختلف، بن‌های تخفیفی ارائه می‌کنند که فرد امکان تهیه مایحتاج مورد نیاز برای آن مناسبت را داشته باشد؛ به عنوان مثال بن تخفیف به مناسبت شب یلدا یا عید نوروز.
    2. اعتبار خرید: گاهی کسب و کارها با شرکتی قرارداد می‌بندند تا اعتباری تا سقف عددی، تعیین کنند. آنوقت کارکنان آن کسب و کارها می‌توانند از اعتبار خود برای تهیه هر آن چیزی که دوست دارند استفاده کنند.
    3. پک هدیه سازمانی: مورد سوم که از خیلی لحاظ، خوشایندتر می‌تواند باشد، پک سازمانی است. صاحبان کسب و کار می‌توانند بسته به بودجه مشخصی که دارند، تعدادی پک هدایای سازمانی متناسب با مناسبتی که می‌خواهند در آن از کارکنان خود قدردانی کنند، انتخاب کرده و بعد آن را به کارمندان خود هدیه کنند.

    هدیه مناسب برای کارمندان چیست؟

    گاهی صاحبان کسب و کارها برای قدردانی از کارکنان خود دنبال دلیل می‌گردند. این ماجرا فارغ از پاداشی است که به صورت فردی ممکن است به افراد بدهند. این ماجرا برای همه کارمندان است. دو مناسبت مهم در ایران که همیشه به جشن و شادی شناخته می‌شود، عید نوروز و شب یلداست. حالا تصور کنید هدیه مناسب برای کارکنان شما در این مناسبت‌ها چیست؟

    قطعا آجیل و خشکبار اولین انتخابی است که به ذهن می‌رسد. حالا اگر قرار باشد پک سازمانی که به کارکنان خود می‌دهید را کاربردی‌تر بسازید علاوه بر این‌ها، می‌‌توانید به انتخاب خود چیز دیگری هم در این بسته‌ها قرار دهید. اینطوری می‌شود گفت بهترین هدیه برای کارمندان، پک هدایای سازمانی است.

    اهمیت بسته بندی پک سازمانی چیست؟

    بسته های هدیه سازمانی بدون در نظر گرفتن این که چه چیزی داخل‌شان باشد، باید ظاهر زیبایی داشته باشند. به هر حال چیزی که در وهله اول به چشم کارکنان شما می‌آید ظاهر و بسته بندی پک سازمانی است تا چیزهای دیگر. درنتیجه بهتر است هنگام سفارش پک هدیه شرکتی به این نکته حسابی توجه کنید. شما قرار نیست فقط خوراکی یا چند وسیله کاربردی به کارکنان خود بدهید، شما قرار است کلی انرژی، حس و حال خوب را به آن‌ها منتقل کنید. قرار است وقتی با هدیه‌ای از جانب شما روبرو می‌شوند به اینکه برایتان کار می‌کنند افتخار کنند.

    اینجاست که بسته بندی پک سازمانی اهمیت پیدا می‌کند. اینجاست که صحبت از بسته بندی یونیک پک سازمانی مطرح شده و حالا باید تصمیم بگیرید از میان انبوه شرکت‌هایی که پک سازمانی می‌فروشند کدام را انتخاب کنید. بسته بندی پک هدایای سازمانی بارجیل هم شیک است، هم کاربردی و هم در نگاه اول چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. حالا تصور کنید قرار باشد برای شب یلدا یا عید نوروز چنین هدیه‌ای دریافت کنند، آن وقت است که انگیزه و پیشرفت و هر اتفاق خوبی که انتظارش را داشتید برای کسب و کارتان رخ خواهد داد.

    هدیه سازمانی لوکس هم داریم؟

    گاهی قدردانی صاحبان کسب و کار بسته به سمت کاری افراد تغییر می‌کند. یعنی شما قصد تهیه پک هدایای سازمانی یلدا برای مدیران کسب و کار خود دارید و می‌خواهید آن‌ها حس کنند برای شما متمایز هستند. اینجاست که پای هدیه سازمانی لوکس به میان می‌آید. گاهی حتی مشتریان خاصی دارید که لازم است از آن‌ها به شکل ویژه‌ای پذیرایی کنید، هدیه سازمانی لوکس بارجیل، متشکل از محصولات با کیفیت، متفاوت و بسته‌بندی شیک در اختیار شما قرار می‌گیرد تا پذیرایی یا قدردانی درخوری داشته باشید.

    بهترین پک هدیه سازمانی چیست؟

    بهترین پک هدیه سازمانی از نگاه ما برای شمایی که می‌خواهید سفارش دهید، بسته‌ای است که متناسب با نیازهای شما انتخاب شود و برای شما و همچنین کسانی که قرار است آن را دریافت کنند، لذت و حسی خوب به دنبال داشته باشد. اینجا موارد مختلفی به میان می‌آید و بارجیل آماده برآورده ساختن نیازهای شماست.

    •       تعیین حدود بودجه
    •       شخصی‌سازی کردن پک هدایای سازمانی
    •       دریافت فاکتور رسمی
    •       ارسال رایگان
    •       تکمیل پک با هر چیزی که شما می‌خواهید

    این‌ها بخشی از نیازهایی است که بارجیل با برآورده ساختن آن بهترین پک هدیه سازمانی را برایتان تدارک می‌بیند.

    بهترین و مناسب‌ترین خوراکی پک هدیه سازمانی چیست؟

    در جواب این سوال باید بگوییم، اول از همه باید مناسبتی که بابت آن می‌خواهد پک سازمانی بدهید را در نظر بگیریم. مثلا اگر داریم درباره شب یلدا صحبت می‌کنیم قطعا مخلوط آجیل یلدا یا مخلوط آجیل شیرین باید در بسته‌ها باشد. اگر می‌خواهید ساده‌تر برگزارش کنید، باسلوق که از تنقلات مهم شب یلداست را نباید جهت ارائه پک سازمانی یلدا نادیده بگیرید.

    از آن طرف اگر قصد تهیه پک هدایای سازمانی شما، مناسبت عید نوروز باشد، آن وقت برای تدارک دیدن پک سازمانی نوروز خود، بهتر است سراغ مخلوط‌های چند مغز بروید. از چهار مغز تبریزی گرفته تا پنج مغز و شش مغز جزو آن محصولات و خوراکی‌هایی هستند که حسابی طرفدار دارند.

    مناسبت اهدا هدیه اداری چیست؟

    گاهی شما به عنوان مدیر کسب و کارتان، تصمیم می‌گیرد مهمانی از شرکت یا سازمانی دیگر دعوت کنید. بهتر است به عنوان خوشامدگویی، برایش تدارکی ببینید. گاهی این تدارک دیدن در قامت هدیه اداری درمی‌آید و می‌شود یک هدیه سازمانی که شما آن را به مهمان خود می‌دهید. هم به جهت ارزش قائل شدن‌تان برای وقتی که او گذاشته و هم برای ابراز خوشحالی از دیدن آن فرد. اینطوری است که بسته‌های هدیه بارجیل اینجا نیز می‌توانند به خوبی قد علم کنند و انتخاب مناسبی برای شما باشند.

    از محصولات بارجیل می‌توانیم برای هدیه همایش هم استفاده کنیم؟

    همایش‌ها به شکل گسترده و زیادی در سطح سازمان و کشور برگزار می‌شوند. آدم‌ها دور هم جمع می‌شوند که در همایشی شرکت کنند و اهمیت بسیار زیادی برایشان داشته که حالا از وقت خود زده و آنجا هستند. یک راه که برای قدردانی وجود دارد، اهدا هدیه برای همایش یا گردهمایی‌ای است که افراد به خاطر آن آمده‌اند. بسته به بودجه‌ای که دارید، می‌توانید روی محصولات باکیفیت بارجیل و همچنین بسته بندی شیک هدایای سازمانی ما حساب کنید.

    هدیه یلدا شرکتی بهتر است چگونه باشد؟

    وقتی به طولانی‌ترین شب سال نزدیک می‌شویم تمام ایرانی‌ها به تکاپو می‌افتند به نحوی این شب طولانی را جشن بگیرند و دور هم باشند. اینجاست که شما می‌توانید به عنوان قدردانی بخشی از خوراکی مناسب برای یلدا را تدارک ببینید و گرمابخش جشن شب یلدای کارکنان خود باشید. انواع محصولات مناسب برای یلدا را می‌توانید در پک سازمانی یلدا قرار دهید و اینطوری نشان دهید برای کارکنان خود ارزش قائل هستید.

    هدیه عید شرکتی چطور باشد بهتر است؟

    عید نوروز، جشن باستانی همه ما ایرانی‌هاست. هر کاری هم بکنیم نمی‌توانیم آن را نادیده بگیریم. همه در این روزها خوشحال خواهیم بود. بهترین فرصت برای افزایش انگیزه کارکنان و پایان سال و ورود به سالی جدید، اهدا پک هدایای سازمانی به کارمندان‌تان خواهد بود. اینطوری آن‌ها را از سالی با هر بدی و خوبی به سالی روشن و خوشایند بدرقه خواهید کرد.

    حال کارکنان شما به انتخاب‌تان بستگی دارد!

    با یک انتخاب ساده می‌توانید به کارکنان خود چنان انگیزه‌ای بدهید که تا مدت زمانی طولانی حال آن‌ها خوب و کسب و کارتان بر وفق مراد پیش برود. حالا این که شما بخواهید این انتخاب را بکنید یا نه، بستگی به خودتان دارد. مناسبت‌های بسیار زیادی برای انتقال حال خوب به کارمندان وجود دارد و بهترین‌شان شب یلدا و عید نوروز است. پک هدایای سازمانی بارجیل حال کارکنان شما را خوب می‌کند؛ این قدردانی ارزشش از هر کاری بیشتر است.


    کاربر عزیز اگر قصد خرید عمده دارید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

    021-91300576